Endodonție

Se recurge la tratamentul canalului radicular atunci când cariile dentare nu au fost tratate la timp. Caria se extinde dincolo de dentină şi ajunge direct în camera pulpară.

Tratamentul endodontic implică îndepărtarea pulpei din canalul sau din canalele radiculare care sunt infectate.Tratamentele endodontice din cadrul dr. BÂLDEA DENTAL CLINIC sunt efectuate sub microscop operator.

Folosind o mărire sporită şi o iluminare corespunzătoare, erorile tratării unui dinte (fie posibilitatea omiterii unui canal calcifiat, realizarea de perforaţii radiculare, fracturarea instrumentarului endodontic) sunt minime; un tratament complet al dintelui nu numai că reduce complet simptomatologia dureroasă, dar şi îmbunătăţeşte radical şansele de supravieţuire ale unui dinte pe arcadă (prognosticul), obţinând astfel toate premisele realizării unui tratament protetic sau odonto-terapeutic de durată.

Pulpa este elementul vital al dintelui, fiind formată din celule care produc odontoblastele dentinei, vasele de sânge şi nervii. În momentul în care pulpa infectată trebuie să fie scoasă complet şi canalul trebuie să fie obturat etanş.

Aceste două proceduri: curățarea canalului și umplerea canalului tridimensional sunt extrem de importante pentru păstrarea pe termen lung a dintelui și pentru a evita complicațiile generate de persistența infecției în canalele radiculare umplute incomplet.

Dinții cu tratament endodontic necesită apoi tratamente restaurative, astfel încât să nu se fractureze.

FĂ PRIMUL PAS CĂTRE UN ZÂMBET MAI SĂNĂTOS!
Toate drepturile rezervate ©2016 - 2019 | Dr. Bâldea Dental Clinic | Termeni și condiții de utilizare | Politică de confidențialitate - Powered by WEB22